سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیت الله العظمی سید محمد امین خراسانی
مطلع سخن
دانشنامه عاشورا
دانشنامه مهدویت
یاد یاران

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَایَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ

-جواد-e1508559094951

خبر ارتحال اسوه اخلاق و یکی از اجلاء علمای تهران، فقیه عالیقدر آیت الله العظمی میرزا جواد اقا غروی علیاری تبریزی موجب تاثر و تالم گردید. ایشان پس از طی مراحل اجتهاد و استفاده از محضر مراجع عظام در نجف، مشهد و قم، بیش از چهل سال امامت مسجد جامع فاطمیه میدان تسلیحات تهران را بر عهده داشت و بیش از سی سال به تدریس خارج فقه اهتمام نمود و شاگردان معظم له بهره ها از محضر پر فیض ایشان بردند.
اینجانب ضمن عرض تعزیت و تسلیت به بازماندگان و آشنایان به ویژه آقازادگان محترم، از خدای متعال غفران و علو درجات برای ایشان مسالت دارم.

سید محمد امین


[ پنج شنبه 97/6/22 ] [ 9:33 صبح ] [ - ] [ ]

ارتحال عالم مجاهد تولیت آستان قدس رضوی آیت الله واعظ طبسی، یار همدل و همراه مقام معظم رهبری، در سحرگاه جمعه 14 اسفند ماه 1394 موجب تاثر و تالم گردید.
مصیبت فقدان آن خدمتگزار صدیق آستان مقدس امام رضا (ع) را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه علمیه مشهد و مردم ولایت مدار استان خراسان بزرگ به ویژه کارکنان آستان قدس و بازماندگان تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفرکرده، غفران وعلو مقام و برای بازماندگان صبر جمیل واجز جزیل مسالت دارم.

سیدمحمد امین خراسانی


[ جمعه 94/12/14 ] [ 12:0 عصر ] [ - ] [ ]

 

بسمه تعالی

خبر ارتحال حضرت آیت الله ملکوتی واصل و موجب تأثر و تألم گردید. رحلت آن فقیه مجاهد و عالم جلیل القدر را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر روحی فداه، مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزه های علمیه و خاندان محترم به ویژه آقازاده های مکرم، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقیه سعید، علو مقام و رفعت درجه و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

سید محمد امین

 

ششم اردیبهشت سال هزار و سیصد و نود و سه

 بیست و ششم جمادی الثانی هزار و چهارصد و سی و پنج

(بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی امین خراسانی)


[ شنبه 93/2/6 ] [ 9:51 عصر ] [ - ] [ نظرات () ]

آرتحال حضرت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی

 

 

 

 

 

 


 

 بسمه تعالی

ضایعه ی اسفبار ارتحال عالم ربانی ، فقیه وارسته و استاد فرزانه ، مرحوم مغفور روانشاد حضرت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی (قدس سره الشریف) را ، در آستانه ی اربعین حسینی ، محضر شریف حضرت صاحب الزمان (عج) ، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ، مدارس علمیه و روحانیت معزز و همه ی ارادتمندان آن استاد اخلاق تسلیت و تعزیت گفته ، از درگاه خدا ی سبحان برای آن فقید سعید ، علوّ مقام و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم. 

 سید محمد امین 

     

   1391/10/13 

 


[ پنج شنبه 91/10/14 ] [ 7:48 صبح ] [ - ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
معرفی حضرت آیت الله امین

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم و تهران (دارای رساله علمیه و عملیه)
ذکر ایام
تدبر در قرآن
دانشنامه ی سوره های قرآن
امکانات وب


کل بازدیدها: 98213